Studia Podyplomowe
Lean Management i Lean Green
WARUNKI REKRUTACJI
ZAPRASZAMY NA EDYCJĘ 2024/2025
ROZPOCZĘCIE ZAJĘĆ KWIECIEŃ 2024 r.
REKRUTACJA TRWA do 8 KWIETNIA 2024 r. do godz. 23:59
STUDIA W TRYBIE ZDALNYM
Kandydaci na Studia Podyplomowe „Lean Management i Lean Green” muszą mieć ukończone studia wyższe (dyplom przynajmniej na poziomie licencjackim lub inżynierskim).
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń i dokonanie wymaganych opłat.
Studia podyplomowe „Lean Management i Lean Green” kończą się egzaminami z przedmiotów przewidzianych w programie studiów podyplomowych po I i II semestrze. Studia nie kończą się pracą dyplomową.
KOSZT STUDIÓW PODYPLOMOWYCH
Opłata za studia podyplomowe wynosi 4 600 zł przy płatności jednorazowej
lub
4 800 zł jeżeli płatne w dwóch ratach semestralnych po 2 400 zł.
- Po dokonaniu zapisu na studia podyplomowe w systemie IRK, zostanie zmieniony Państwa status na „zakwalifikowany”. W dalszej kolejności otrzymacie Państwo wiadomość mailową z informacją potwierdzającą zmianę statusu, danymi do uiszczenia opłaty za studia oraz wymogami dotyczącymi przygotowania dokumentacji rekrutacyjnej. Po otrzymaniu i zaksięgowaniu opłaty przez SGGW w Warszawie, w systemie IRK na Państwa koncie w polu Decyzja pojawi się informacja „Przyjęty”.
Studia realizowane będą w trybie zdalnym (Ms Teams), poza pierwszym zjazdem w I semestrze, który odbędzie się stacjonarnie na Kampusie SGGW w Warszawie w dniach 13 – 14 kwietnia 2024 roku oraz pierwszym zjazdem w II semestrze w dniach
12 – 13 października 2024 roku.
FAKTURY
Informacja dla osób, którym czesne pokrywa zakład pracy i potrzebują faktury
WAŻNE: Jeżeli porzebują Państwo faktury to w pierwszej kolejności koniecznie należy ustalić ze swoim Działem Księgowym jak ma dana faktura wyglądać, w szczególności kto powinien być NABYWCĄ, a kto PŁATNIKIEM. Po ustaleniu tych niezbędnych informacji proszę postępować zgodnie z poniżej umieszczonymi wytycznymi.
I. Faktura, gdzie NABYWCĄ jest SŁUCHACZ
1) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie FAKTURY, prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy Sekretariatu: splean@sggw.edu.pl. Faktury będą wystawiane po dokonaniu wpłaty. Podanie o wystawienie faktury (Pobierz).
2) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie faktury PRO FORMA, prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy sekretariatu: splean@sggw.edu.pl. Podanie o wystawienie faktury PRO FORMA (Pobierz).
II. Faktura, gdzie NABYWCĄ jest INSTYTUCJA/FIRMA
3) Warunkiem wystawienia faktury pro forma lub faktury VAT, gdzie NABYWCĄ jak i PŁATNIKIEM ma być Instytucja/Firma jest podpisania dwustronnej Umowy o świadczenie usług edukacyjnych pomiędzy Instytucją/Firmą a SGGW. W celu otrzymania Umowy wraz z instrukcją należy przesłać wiadomość mailową na adres splean@sggw.edu.pl z prośbą o przesłanie wzoru takiego dokumentu, a w przypadku ewentualnych wątpliwości czy pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: 664 716 177.
Po podpisaniu umowy dwustronnej pomiędzy Instytucją/Firmą a SGGW w celu uzyskania:
– faktury prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy Sekretariatu: splean@sggw.edu.pl. Faktury będą wystawiane po dokonaniu wpłaty. Podanie o wystawienie faktury (Pobierz);
– faktury PRO FORMA prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy sekretariatu: splean@sggw.edu.pl. Podanie o wystawienie faktury PRO FORMA (Pobierz).